Sunday, October 4, 2009

lunch wit family in law


Salam..
Arini (4 Oct,09)...spt yg dah dijanjikan aimee g laa bawak mama aimee g jumpa mertua aimee..sbb mertua kata dia rindu nak jumpa mama aimee..kalau korang nak taw..mak & mertua aimee ni mmg laa rapat sesangat...alhamdulillah..untung laa aimee berkahwin dgn hubby aimee ni..sbb family semua restu & hubungan kitorg 2 family mmg rapat!


Aimee g umah mertua bawak segerombolan fmily aimee..hehe..yg follow my hubby (of course),mama,tiara (my sista), apit (my bro), ayu (my cousin) & 3 org anak2 kecil..(anak 2pakcu aimee..huhu)

 
~ tiara yg baju putih tu & ayu lak yg baju kaler ceklat tu ~

  
 ~ yang dok tekun baca paper tu laa apit (adik aimee)~

 
 ~ nathrah ~

 
~ nadhea ~
 

 ~ nadhira~
Sampai je kat umah mertua, perghhh aimee dah bau dah sup yg dia masak utk jamu kitorg mkn tghari...mama masak MeeHoon Kungfu...fuhhhh hait,hait! (rasa cam nak berkungfu laa bile mkn..hahaha)

  
~ sume dah dlm keadaan kelaparan nih ~ 
haaa..tgk laaa kitorang bersungguh mkn tak tgk kiri kanan maa...mertua aimee bz dah ke hulur ke hilir..tambah kuah, cili api & mcm2 arr..tak dan dia nak mkn..hehe..(cian mama)

  

 ~ yana (adik ipar - baju oren) yang paling bz sekali tu..hehe ~

  
~ haa kan dah kata mama bz tul ~

 
 ~ hehe..my turn now..lalala ~

 
~ yum..yum..mama masak memang sodapp..!! ~

 pas mkn...lepak laa kitorg kat ruang tamu..sempat lagi mertua aimee jamu teh tarik dia yg sodap tu..fuhh minum hingga menggigit cawan..hehe..(tp mmg sedap mama buat teh tarik tu)
 

~ syg tul mama kat anak sulung dia sorang nih..hehe ~
  
~ amboi nadhea, feelin nampak! haha ~ 

  
~ sempat lagi syg ni kannn...hehe..ati (baju belang) nyusukan arieka (anak dia laa) ~

  
 ~ bukan org tua je, budak kecik ni pun suka minum air teh tarik mama ni ~

pastu ape lagi..kitorg rancak laa bersembang...mama aimee dgn mertua aimee mmg tak sembang dgn kitorg dah..dorg duk sembang berdua jer..(maklum laa lama kamcing katanyer..hehe)

  
~ hehe dua2 pun kaki posing..klik!klik! ~

  
 ~ haaa tgk laa tu..hehe ~

aimee lak, ape lagi, kan dah dikelilingi dgn anak2 kecilku itu, aimee pun buat2 laa bz posing dgn dorg..dorang pun mmg kecik2 dah kaki bergambo..huhu...macam2 pea'el kalau korang tgk bebudak ni..smp berebut air teh tarik yg sedap tu pun ada gak..hehe..

  
 ~ aimee wit hubby n nadhea together wit aqiela (anak sulung ati) ~
  
~ nadhea si kaki berjalan..cam itik..terkedek-kedek ~

  
 ~ urghhh nadhea beratttt..~
last but not least, it's time for me to capture our swit memories wit my both mummy..lalalalalala

  
 ~ big heppy family..!! ~





























6 comments:

  1. HI... SAPE YANG MINAT JOIN KELAS MAKEUP STILL ADE KOSONG! 6TH DEC DI SERI KEMBANGAN! TEMPAT TERHAD!!! REG SKRG 0162128740

    http://www.eyrarizal.com

    ReplyDelete
  2. happy nyer....smoga berbahagia.........

    ReplyDelete
  3. sonok nyer dpt berkumpul ngankuarga...
    tgk pic ni..bt sy nak balik kampung je..huaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete